تعرفه طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت بسته به نوع خدمات و سرویسی که در پروژه خود مد نظر دارید متفاوت و می تواند تعرفه های متغیری را به دنبال داشته باشد. شرکت نونگار پردازش تعرفه طراحی سایت های خود را در پلن های متعددی معرفی نموده است و شما عزیزان می توانید بسته به سطح خدمات خود و نیز در نظر گرفتن تعرفه طراحی سایت تصمیم گیری نمایید. امروزه هر شرکت متناسب با خدماتی که ارائه می دهد، تعرفه طراحی سایت متفاوتی را ارائه داده است و همین موضوع کارفرمایان را بسیار سردرگم کرده است. این موضوع به این معنا است که هر شرکت راهکار و خدمات دهی بسیار متفاوتی را نسبت به شرکت های دیگر دارد بنابراین تعرفه طراحی سایت ارائه شده در این شرکت نیز ممکن است متفاوت با شرکت های دیگر باشد. تحویل سریع، پشتیبانی قوی، کیفیت پروژه از جمله معیارهایی هستند که تعرفه طراحی سایت را مشخص کرده و این معیارها در هر شرکت متفاوت است یعنی عبارات ارزان و گران در شرکت های طراحی سایت معنای خاصی ندارد بلکه تعرفه ها متناسب با نوع خدمات دهی ارزیابی می شوند.

برآورد هزینه طراحی سایت

برای برآورد هزینه طراحی سایت به طورمثال طراحی سایت آگهی  به طور کلی می توانید هزینه های جداگانه برای هر یک از خدمات در شرکت مورد نظر را بررسی کنید و در انتها برآورد هزینه طراحی سایت خود را به دست آورید. علاوه بر این نوع سایت در برآورد هزینه طراحی سایت موثر است نوع سایت استاتیک و یا داینامیک بودن آن است. به طور کلی خدماتی که در برآورد هزینه طراحی سایت تاثیر دارند شامل این موارد می شوند. سیستم پشتیبانی، اتصال درگاه های بانکی، گالری، نقشه سایت، امکان ارسال نظرات کاربران، خدمات سئو و بهینه سازی، سفارش قالب اختصاصی، ریسپانسیو بودن سایت، نمایش محصولات، ایجاد صفحات نامحدود، نمایش اسلایدشو و... از مواردی هستند که در برآورد هزینه طراحی سایت موثرند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

ورد پرس یکی از پلتفرم های محبوب از نظر کاربران است چرا که قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان تر بوده و همچنین سریع تر آماده می شود علاوه بر این کار کردن با آن راحت است و نیاز به دانش تخصصی ندارد. از آن جایی قالب ها و افزونه های رایگان متعددی ارائه می دهد قیمت طراحی سایت با وردپرس کمتر خواهد بود. یکی از مواردی که باعث افزایش قیمت طراحی سایت با وردپرس می شود انتخاب هاست و دامنه می باشد چرا که زمانی که سایت را ایجاد کردید می بایست آن را روی دامنه و هاست مورد نظر بارگذاری کنید تا به کاربران نمایش داده شود و از آن جا که پلن های متعددی برای هاستینگ وجود دارد و بسته به خدمات سایت خود باید هاستینگ قوی تری انتخاب کنید می تواند بر قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار باشد.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

همه ی افرادی که حتی یک بار ایده طراحی وب سایت را در سر داشته اند با خود فکر کرده اند که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ حتی می توان گفت یکی از سوالاتی که کارفرمایان پس از شرکت در جلسات مشاوره همان ابتدای جلسه می پرسند این است که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ پاسخ این سوال کمی دشوار است چرا که ابتدا باید نیاز ها و سرویس های مورد نظر کارفرما مشخص شود به طوری که اگر درخواست یک پروژه طراحی سایت را به 5شرکت متفاوت بدهید با 5پاسخ گوناگون مواجه می شوید که به طور محسوسی قیمت ها متفاوت هستند. حتی اگر یک وب سایت با قالب آماده نیز سفارش دهید هر شرکت طراحی سایت تعرفه متفاوتی ارائه می دهد.

اما نونگار پردازش قیمت پکیج های خود را با خدماتی که شامل می شوند را ارائه داده تا کارفرمایان با میانگین هزینه طراحی سایت آشنا باشند. میانگین هزینه طراحی سایت از 3 تا 70 میلیون متفات است و شما با توجه به نیاز خود پکیج مورد نظر را انتخاب می کنید و یا این که به طور توافقی پروژه را ایجاد کنید که در ادامه پلن و هزینه طراحی سایت ارائه شده است که می توانید نگاهی اجمالی بر هزینه طراحی سایت داشته باشید. پس از ثبت نام، وبسایت شما بلافاصله ایجاد خواهد شد و اطلاعات ورود (نام کاربری و رمز عبور) از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌گردند. هزینه راه اندازی وبسایت نیز بعد از ایجاد پنل دریافت می ‌گردد. لذا می ‌توانید قبل از پرداخت وجه، سامانه را کاملاً تست کرده تا از خریدتان مطمئن شوید.

هزینه ساخت وب سایت شخصی

هزینه ساخت وب سایت شخصی به دلیل اختصاصی بودن آن و این که تمامی خدمات با توجه به نیاز کاربر ایجاد می شود هزینه های متغیری دارد. هزینه ساخت وب سایت شخصی بسته به اسکریپت ها و نرم افزار های مورد نیاز متفاوت است. همچنین خدمات مربوط به سئو و پشتیبانی بر هزینه ساخت وب سایت شخصی موثر است. علاوه بر این هزینه ساخت وب سایت شخصی با توجه به قدمت و سابقه شرکت مورد نظر متفاوت خواهد بود چرا که هر چه شرکت قدیمی تر باشد از اعتبار و کیفیت بالاتری در اتمام پروژه ها برخوردار است. هزینه ساخت وب سایت شخصی در پلن های متعدد در ادامه تعریف شده است که لیست خدمات ارائه شونده نیز موجود می باشد.

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد زیادی تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند و برای شروع کار مهم ترین سوالی می پرسند این است که قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟ از آن جایی فروشگاه اینترنتی مکانی برای کسب درآمد خواهد بود قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی برای کارفرمایان خواهد داشت چرا می خواهند سایت قدرتمند و دائمی داشته باشند که در همه شرایط پاسخگوی مشتریان باشد. در واقع فاکتور های زیادی در قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دخیل هستند که از جمله آن ها تعداد درگاه های بانکی است از آن جا که در فروشگاه اینترنتی پرداخت ها آنلاین انجام می شود درگاه های بانکی عامل حیاتی به شمار می روند و در صورت کمبود درگاه و یا وجود اختلال و خطا باعث از دست دادن مشتری می شود. علاوه بر این به خوبی می دانید که رقابت تنگاتنگی میان فروشگاه های اینترنتی وجود دارد بنابراین می بایست خدمات و نقاط قوت زیادی داشته باشید تا مخاطب دلیلی برای ورود به سایت رقبا نداشته باشد که فراهم کردن این نقاط قوت باعث افزایش قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

سوالات رایج در خصوص تعرفه طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

تعرفه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

ازآنجایی که نونگار پردازش در پروسه طراحی سایت های خود از قالب و cms های آماده مثل وردپرس و جوملا استفاده نمی کند و صفر تا صد وب سایت مطابق با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود بنابراین نمی توان تعرفه طراحی سایت ثابت و مشخصی در نظر گرفت زیرا تعرفه ها متناسب با قابلیت های درخواست مشتری برآورد می شود.


عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت چیست؟

یکی دیگر از عواملی که بر تعرفه طراحی سایت موثر است تعداد افرادی که به هنگام پیاده سازی پروژه در آن درگیر می شوند هرچه تعداد نیروی های بیشتری برای طراحی یک سایت مورد استفاده قرار گیرند قطعا در افزایش تعرفه نهایی وب سایت تاثیر گذار خواهد بود اگر کارفرما درخواست یک طراحی سایت حرفه ای را داشته باشد نمی توان با یک تیم طراحی سایت کوچک یک و دو نفره انتظار او را برآورده کرد بنابراین هر چه یک وب سایت تخصصی تر باشد و افراد بیشتری برای پیاده سازی آن درگیر شده باشند بنابراین تعرفه طراحی سایت بیشتر خواهد بود.


تعرفه ثبت دامین چقدر است؟

ابتدا شما باید دامنه درخواستی خود را انتخاب نمایید تا قیمت دقیق آن را برای شما برآورد کنیم زیرا هر دامنه قیمت خاص خود را دارد مثلا دامنه های .com و .ir و .net و ... با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند بنابر سلیقه خود دامنه مورد نظر را انتخاب کرده و به سایت مراجعه کنید قیمت ها به صورت کامل در سایت درج شده اند.